01 Ekim, 2012

(Butik Kurabiye Yapımı ) Kurabiye Kalıbı ve Şeker Hamuru ile Kurabiye Süsleme Tekniği :)

Yazımın adından da anlaşılacağı üzere aşağıda adım adım fotoğraflayarak anlatmaya çalıştığım teknik şablon ve kalıplardan yararlanılarak yapılan bir kurabiye süslemesi. Ama her temaya ait kalıp ve şablonlar elimde olmadığı için- ki bazen inanın hem yetişemiyorsunuz hem de birbirinin kopyası olmasını istemiyorsunuz zira herkes aynı şablonları kullanıyor - ben çoğu modelimi kendim keserek ve şekil vererek yapmayı tercih ediyorum. Böylece hem eşi benzeri olmayan size özel kurabiyeler hazırlayabiliyorum hem de sadece bana özgü bir tasarım yakalıyorum. Ama bazı modeller var ki oldukça pratik ve şekillendiriciler ile yapılınca çok daha düzgün modeller çıkıyor ortaya. İşte onlardan birinin nasıl yapıldığını anlatmaya çalıştım. Buna "Yeni başlayanlar için temel butik kurabiye süsleme tekniği" de diyebiliz :) 

Şimdiden kolay gelsin..

Sevgilerimle..

Feride 


Gerekli Malzemeler:

1. Şeker hamuru
2. Merdane
3. Kurabiye Kalıbı
4. Silikon şeker hamuru kalıbı
5. Harf kalıbı
6. Nişasta
7. Su
8. Fırça






 

























10 yorum:

Vanessa dedi ki...

So cute.*_*
Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
My Blog

Vanessa dedi ki...

Thank you,for the follow.^^
Follow you back on gfc and bloglovin #8

Nurşen Aksoy dedi ki...

Merhaba blogunuz ismi gibi çok şirin..ellerinize sağlık,ne güzel fotoğraflamışsınız kurabiye süslemenin aşamalarını..sayenizde hiç bilmeyen bile yapabilir..sevgiler nurşen..

marifet ellerimizde dedi ki...

harıka anlatmıssınız..emegınıze saglık:)

ilkmuh dedi ki...

ellerinize sağlık, daha açıklayıcı anlatılamazdı...bende önümüzdeki hafta ilk denememi yapıcam, tariflerinizi okuyup okuyup duruyorum..

Neşeli İşler Dükkanı dedi ki...

paylaşım için teşekkürler.ellerinize sağlık harika görünüyor...

Unknown dedi ki...

harikaaa emeğinize sağlık.. 2 li fiyonk sizini gibi nereden bulabılırım.

Unknown dedi ki...

harikaa emeğinize sağlık.. 2 li fiyonk sizinki gibi nereden bulabilirim.

Şeker Hamurlu Kurabiye dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir süsleme ellerinize sağlık:)
Aysun