15 Mart, 2012

Neler yaptım? Makyaj malzemesi temalı MAC kurabiyeleri :)

Daha önce bir yazımda bahsetmiştim, kozmetik bloğu konusunda son derece iddalı Vespa Girl Make Up benim kuzenim olur.. Geçenlerde ailecek evine misafir olduk..:) Kendisi bir hello kitty aşığı olduğu için hello kittyli kurabiyelerimden yapacaktım (ki annem hala neden onlardan yapmadığım için bana kızgın) bu makyaj malzemesi temalı kurabiyeleri yapmaya karar verdim. MAC marka ürünleri sevdiği ve kullandığı için özellikle onun ürünlerini yaptım internetten bakarak :) 

Sevgili Vespa  burada kurabiyelerinden bahsetmiş ve bana teşekkür etmiş.. Asıl ben teşekkür ederim bana ilham veren güzel bloğun oldu.. seni takip edenler bilmez ama ben biliyorum Vespa'nın bir gram makyaj malzemesi olmadan da çok güzel olduğunu.. :)

Sevgilerimle..

Feride  





2 yorum:

esma dedi ki...

çook güzelllll :):)):):):):):))

ckmzmrc dedi ki...

bu kadar küçük kurabiye kalıplarını nerden bulabiliriz, yardımcı olursanız çok sevirim iyi çalışmalar ;)