25 Mart, 2012

Neler Yaptım? Prenses Hello Kitty Temalı Glutensiz Butik Doğum Günü Pastası :)

Bu pastayı o kadar çok sevdim ki daha yayınlanmayı bekleyen 3-4 tane ürünüm varken dayanamadım ve onu öne aldım :) Bu pastanın hiç bir şekilde gluten içermemesi gerektiğinden dolayı benim için stressli bir proses idi ama başardım.. :) Öncelikle tek tek kullandığım ürünlerin firmalarını aradım ve ürünlerin üzerinde gluten içermediği yazdığı halde telefonla teyid aldım.. İlerki postlarımda glutensiz pastada kullandığım ürünler ilgili daha detaylı bilgi vereceğim...

Bu küçük minicik hello kityy prensesler en az onlar kadar şirin olan ve glutene alerjisi olan bir kız çocuğu ve onun kardeşi için. Annesi ona şirin, renkli bir pasta yaptırmak istiyor tabi herkese güvenemiyor. Bende kolları sıvıyorum. Bana güvendiği için daha bir aşkla yapıyorum. Hani içine sevgi katıyorum derler ya..İşte öyle bir şey...


Feride









Hiç yorum yok: