26 Ekim, 2012

Bekarlığa Veda Kurabiyeleri :)

 "Tamam artık evlendin, sultanlığın buraya kadarmış " mesajından dolayı yada benim hiç bir şeye veda etmeyi sevmediğimden dolayı olabilir bilmiyorum ama "Bekarlığa veda" ismini aslında pek sevmiyorum. :) Ama kabul etmek gerekirse bu cici kurabiyelerin sahibi benim canım kuzenim bekarlığına veda etti ve inşallah mutlu huzurlu bir evliliğe adım attı. İlk bekarlığa veda kurabiyelerim olduğu için oldukça fazla farklı kurabiye çalıştım ve toplamda 250 adet olan kurabiyelerimizi tam bir model cümbüşüne çevirdim :) Ama hepsi birbirinden cici ve bici oldular..Bence kurabiyelerin sahibinin ruhunu yansıttılar. Ve benimde bizzat katıldığım eski adıyla kına gecesi yeni adıyla bekarlığa veda partisi gerçekten çok eğlenceliydi.. Gangnam style da hopladıktan sonra kına yakılırken ağladık..  Sonra yine hopladık :) Ertesi gün düğünümüz oldu.. Kuzenim kendisi kadar güzel ve şahane bir gelinlik diktirmişti. Ve ben evleneli iki yıl olmasına rağmen hala her gelinlik gördüğümde heyecanlanıyorum.. Hatta bu merakım yüzünden face book hesabımda herkesin takip edebileceği bir sayfa oluşturdum. Gelin adaylarına ilham verebilecek bir çok fikir ve   detayı "Bir Gelin'in Başına Gelen Güzellikler" sayfamdan takip edebilirsiniz. Tabi benim gelin ve geline dair herşeyle ilgili kurabiye ve pastalarımıda.. İlgililere duyurulur. Buraya tık tık :)

Sevgilerimle...

Feride  

















Hiç yorum yok: