22 Nisan, 2012

Neler Yaptım? Mühendis Temalı Tebrik Kurabiyeleri :)

Bildiğiniz mühendislere benzemez yer bilimleri ile uğraşan mühendisler. Elle tutulur gözle görülür şeyleri hesaplamazlar. Ayrıca zordur iş bulması hele hele bayan iseniz bir adım geridesinizdir meslektaşlarınızdan. Bitirme tezinizi sunduktan sonra hoca bir kenara çeker sizi. "Feride yolun başındayken gir bir bankaya paşa paşa git gel, hafta sonu tatil yap der".. Moraliniz bozulur. O kadar mı kötü bir öğrenciyim ben dersiniz. Ama sonradan anlarsınız hocanızı. Çamurlu ayakkabılarınıza bakıp gülümsersiniz onu sevgiyle anarsınız. 

İşte bu kurabiyelerde Maden mühendisliği bölümde doktorasını tamamlamış başka bir yer bilimleri kurbanı için :) Arkadaşı ona süpriz yapmak istediğinde hemen atladım. Dur dedim anlatma, ben biliyorum nasıl bir kurabiye yapacağımı, sen boşuna yorulma .. 

Feride













3 yorum:

pastabahçem dedi ki...

çok başarılı ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Kendi adıma; çok başarılı ve lezzetli bir sürpriz olduğunu söyleyebilirim!!! Bu keyifli sürprizdeki emeğiniz için teşekkür ediyorum...

Gökhan

♥ Şirin Şeyler - Cute Things dedi ki...

Elif o kadar heyecanlı geldiki bana, ister istemez onun bu enerjisi ile böyle güzel ürünler çıktı ortaya... Beğenmenize sevindim. ( Keşke tazeyken yiyebilseydiniz :))