10 Eylül, 2011

Neler Yaptım? Bebek Kurabiyesi



Geçen hafta sonu yeni doğan Ege Bebek için kurabiyeler yaptım. Kurabiyelerimi görenler o kadar beğendiler ki hazır aldığın kurabiyeleri satıyorsun dediler :) Tekrar söylüyorum resimde gördüğünüz ve bugüne kadar resimlerini eklediğim bütün kurabiyeleri ben pişirdim ve tek tek süsledim. Merak edenlere altlık olarak kullandığım süslemeye uygun kurabiye tarifim burada. Ayrıca siparişleriniz ve her türlü sorularınız için sirinseyler@gmail.com adresime iletişim bilgilerinizi yazın, hemen size dönüş yapacağım. Yeni doğan bebeklere özel olan bu kurabiyeleri, hem kendi bebeğinizi görmeye gelen misafirlerinize ikram edebilir hemde sevdiklerinizin bebekleri için hastaneye yada eve hediye götürebilirsiniz. Daha detaylı bilgi ve fiyat listesinin çok yayında yayınlayacağım. 
Ve işte Ege Bebek.. İşte onun kurabiyeleri.. İyiki geldi..Hoşgeldi..









Ege bebeğin bir ablası olduğunu söylediler ve onun içinde bir şeyler yapmamı istediler. Yeni dğan küçük kardeşini bebek arabasında gezdirmesi iyi fikir diye düşündüm.  Kendisi de henüz çocuk olan küçük abla Zeynep 'ide unutmayışımız çok anlamlı oldu. 









Puantiye modası elbislere geri döndüğünden beri çok mutluyum. Çünkü punatiyeyi hem kumaşlarda hemde aksesuarlarda çok seviyorum. İşte hazıladığım hediyelik bebek kurabiyesi kutusu. Bu arada bu puantiyeli kutuları  eminönünde Box City dükkanından aldım. (Amerikadaki box city firması ile ilgisi yok).. Aradığım bütün kutuları orada bulduğum için sık sık gideceğim bu küçük dükkana.




Resimde görülen ayıcık ise, çok eski olmasa da oyuncaklara olan ilgimin hala devam ettiği zamanlardan kalma.. Geçen gün annemlerin evinde buldum ve ne kadar sevimli olduğunu farkettim.







Şimdilik hoşçakalın... .)


5 yorum:

modafobik dedi ki...

Aman Tanrım! Cidden süperler, bayıldım :) Yetenek bu valla ve yaratıcılık :)

Adsız dedi ki...

Hepsine de bayıldım ağzımın suyu aktı cidden :D elinize sağlık :)

♥ Şirin Şeyler - Cute Things dedi ki...

Teşekkürler .)

İKİ MELEK dedi ki...

çok güzeller emek ister bunlar gerçekten ellerinize sağlık.

♥ Şirin Şeyler - Cute Things dedi ki...

çok teşekkür ederim .)