01 Mart, 2012

Neler yaptım? Mimar ve Blackberry temalı terfi tebrik kurabiyesi :)

Sevgili Didem, bana hayır koordinatör değil direktör oldu yanlış olmasın diye üstüne basa basa eşinin yeni görevini  söylerken içimden bu ikisi arasındaki farkı bir kurabiyeye nasıl yansıtabilirim diye düşünüyordum. O bana tatlı tatlı eşinden bahsediyordu, bende not alıyordum ki çoktan karar vermiştim büyük bir blackberry yapmayacaktım.  Hmmm.. Gözlük kullanıyordu..Excell en çok kullandığı program. Toplantıya çok giriyor.. Siyah evrak çantası.. Blackberry kullanıyor.. Aaa tabi takım elbise.. O bir mimar..  Veeee Didem ona bir sürpriz yapacak... 

Eşinin görevde yükselmesi ve bu kurabiyeler her ne kadar romantik olmasa da bence olay çok romantikti. Didemin eşi iş yerine kargo ile gelen kurabiyeleri aldığında hemen onu arayacaktı.. Didem telefonu açacak ve yüzünde kocaman bir gülümse ile küçük bir şey olduğunu ona layık olmadığını söyleyecekti kurabiyelerin :) Bencede değildi.. Ama hediyeleşmek hele hele sürprizler ne güzel anlardı..

Küçük bir not: Kendimde bir mühendis olduğum için en çok proje kurabiyesinin bitmiş halini sevdim :) 

Sevgiler

Feride










2 yorum:

Didem'in Hayal Atölyesi dedi ki...

Feride'cim çok teşekkür ederiz ellerine sağlık. Yazdıklarını okumak ikimizin de çok hoşuna gitti :) ve aynı yazdığın gibi oldu(fatih aldığında telefon açtı vs. vs.... :)) çok özenle ince ince işleyerek yazırlamışsın. Tatlarından bahsetmeme bile gerek yok. Çok teşekkür ederiz :)

♥ Şirin Şeyler - Cute Things dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim Didemcim.Ne mutlu bana yüzlerinizde bir tebessüm yarattıysa yazdıklarım. Çok öpüyorum.Sağol :)