16 Nisan, 2012

Neler Yaptım? Çiftlik Hayvanları Temalı Bir Yaş Doğum Günü Pastası, Kurabiyeleri ve Parti Süsleri :)

Benim evimde çocuk odası yok. Ev sahibinin burası çocuk odası diye tanıştırdığı odayı şu an atölye olarak kullanıyorum. Adıda "şirin şeyler odası" :) Ama asıl önemli olan oda değil. Sanırım anne olmaya hazır değilim. Ama teyze olmaya bu kadar hazır olduğumu bilmiyordum taki küçük tavşan doğana kadar (maşallah) :) Öyle bir şey ki bu his, hem kardeşim hem çocuğum gibi seviyorum onu. Canımdan çok sevdiğim ve ikiz gibi büyütüldüğümüz ablamın kuzusu benimde kuzum sayılır. Ama anneannesi benimde bitanecik annem.. O yüzden tarif edemiyorum bu duyguyu. Yaşayanlar bilir :) Benim bildiğim ise onun bi tane teyzesi var.. Büyüyecek, konuşacak, okula gidecek ama ben hep onun teyzesi olacağım.. Merak ediyorum o da büyüyünce onu sevdiğim kadar sevecek mi teyzesini. Başka bir şehir yada ülkede yaşamak istediğinde "Ama teyzemin büyüdüğünü uzaktayken nasıl göreceğim" diyecek mi? "Teyzem galiba bana teddee dedi" diyerek sevinç çığlıkları atacak mı? "İnşallah ilerde benimde böyle teyzem gibi kızım olur" diye dua edecek mi? "Keşke anneanem teyzemi biraz bize bıraksada onu öpüp koklasam" diye çıldıracak mı? Hepsinden geçtim  içi sıkıldığında "Ama teyzem dünyaya geldi dünya daha güzel" diyecek mi? Dese de demese de o benim hayatıma asla tarif edemeyeceğim bir anlam kattı ve ben onu her zaman çok seveceğim..

Feride   




































2 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa yapmayın şöyle doğum günleri... Yoksa başka çocuklarda ister...19 Mayıs :))

♥ Şirin Şeyler - Cute Things dedi ki...

bende diyorum kim bu :)şimdi çaktım..sizinkiler çoktan tasarlandı bile :)