20 Kasım, 2012

DIY (do-it-yourself) KENDİN YAP PROJESİ - Gelin Buketi & Çiçeği

Kuru çiçekleri çok sevdiğimden yada bir gelin çiçeğine ihtiyacım olmadığından dolayı :) geçen gün evde bulduğum tüm çiçeklerle bir deneme yaptım. Aşağıda adım adım çektiğim fotoğraflar var. Anlaşılacağı üzere oldukça basit. Ama siz ve aileniz düğün sabahı çok telaşeli olacağınızdan dolayı bu görevi bir arkadaşınıza vermelisiniz :)  Tabi gelin buketi için beyaz yada krem kurdela kullanılmalı.. Ben kendi düğünümde kendi çiçeğimi kendim yapmadım çünkü sipariş vermiştim ve sevgili mahallemizin çiçeksine bir türlü istediğim çiçekleri getirtememiştim. Sağolsun çok özel çiçeklerim gelecek dedi ama hiçte öyle olmadı. Burdan kendisini sevgiyle anıyor yine de çok teşekkür ediyorum. Zira en mutlu gününüz de ufak tefek detaylar sizi hiç üzmüyor :) Neyse yine de size tavsiyem kendi çiçeğinizi kendiniz kombinleyin kimseye güvenmeyin. Face book'ta "Bir Gelinin Başına Gelen  Güzellikler" sayfamda çok orjinal ve rengarenk gelin buketi çeşitleri paylaştım. Burdan bakabilirsniz.. Onlarda size ilham verebilir. Kolay gelsin.. :)

Sevgilerimle 


Gerekli Malzemeler:

 Çiçek
♥ Kurdela
♥ Dantel
♥ Glue Gun
♥ Makas
♥ İp
♥ Aksesuar (İnci vbg..)




















Ayrıca bu kurdela ve dantel kombini ile düğün yada davet sandelyelerinizi de süsleyebilirsiniz.. :)



2 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Nefis olmuş bu buket. Bahçeli bir evim olsun, sabah çıkıp böyle çiçekler toplayayım sonrada buketler yapayım istiyorum:)
Tamam çok şey istiyor olabilirim ama gönül işte dur denmiyor..

Ellerine sağlık..

♥ Şirin Şeyler - Cute Things dedi ki...

Teşekkür ederim beğenmene sevindim :) Aynen bende herşeyi denemek yapmak istiyorum. Seni çok iyi anlıyorum o yüzden. Bu arada en büyük takipçilerinden birinim. Çok seviyorum bloğunu..