04 Nisan, 2012

Neler yaptım? 30. Evlilik Yıldönümü için Sürpriz Hediye Kurabiyeler ;)


Sabah moralim bozuk çok uykum var :( İşe gelmişim. Yine yorucu bir gün başlamak üzere... Bilgisayarı açıyorum mailime bakıyorum. Sevgili Zeynep namı diğer zeyzey :) bana mail göndermiş. Anneciği ve babacığı ellerinde şirin şeyler kurabiyeleri bana teşekkür ediyorlar fotoğrafta. Mutluluk yansımış gözlerine beni de mutlu ediyorlar uzaktan. Gülüyorum ve hayatımda ilk defa gördüğüm bu güzel çift yüzünden bütün günüm güzel geçiyor...İşte böyle bir şey mutluluk. Bazen aileniz, bazen eşiniz, bazen dostlarınızla.. Ve bazende gerçek bir aşkın 30 yıl sonra hala yaşadığını hissettiren  içten bir gülümseme ile.. 

                           
Küçücük bir not: Zeynep bloğunda kurabiyelerimden bahsetmiş.. Teşekkür ediyorum. Eğer sizde eğlenceli ve doğal bir yaşam günlüğünü takip etmek isterseniz burada :)
Feride









2 yorum:

zeyzey dedi ki...

Ferideciğim postu gördüm yüzümde kocaman bir gülümsemeye sebeb oldun. Süpersin . Teşekkürler ellerine sağlık canım =)

♥ Şirin Şeyler - Cute Things dedi ki...

Sağol canım..Sevgilerr.